بازاریابی فروش

بازاریابی فروش

  • اهداف دوره:
  • -بررسی جهت گیری های استراتژیک شرکت ها در شرایط مختلف محیط بازارها در مورد بازاریابی و فروش بازاریابی
  • بررسی تکنیک های ارزش آفرینی برای مشتریان
  • بررسی ابعاد و مولفه های بازاریابی خدمات 
  • بررسی اهمیت رضایت مشتریان و چگونگی جلب رضایت آن ها و مدیریت شکایت مشتریانو آمیخته بازاریابی stp5بررسی مدل
  • بررسی مشکلات بازاریابی و فروش شرکت ها و ارائه راه حل

سرفصل ها و رئوس مطالب 

  • جهت گیری استراتژیک شرکت ها در مورد بازاریابی  و فروش در شرایط مختلف محیط بازارها 
  • بازاریابی خدمات
  • مدل و آمیخته بازاریابی خدماتSTP 
  • مدیریت برند
  • فروشندگی حرفه ای 
  • اصول و فنون مذاکره

برچسبها :